Helgen flög iväg

Idag var det rätt så oskönt när jag sov middag i en halvtimme, vaknade & trodde att det var måndag morgon..hahahahha

Jag har hunnit testa nya Sats i Scandinavian mall. Grym var den! Stor yta för att lyfta med stänger & mjukt golv så man bara kan släppa dem.

image

image

Tyckte såklart att senaste bilden var bäst men min killkompis bad mig sluta se ut som en handikappad på bilderna…hade tänkt gå runt & kika på mallen men seriöst….fullt med folk…kanske nån sen kväll i veckan. Däremot är jag överlycklig att det finns matbutiker här nu…helt fantastiskt 😀

Familjemiddag igår, slutade med att vi alla blev osams✌ mer dysfunktionell familj får man leta efter 😕

image

Idag har vi haft genrep på Stockholm salsa dance o hejat på varandras koreografier. Det var väldigt roligt att se allas uppträdanden😊 på torsdag kör vi på Hot Salsa Weekend på debaser😊

image

image

image

Äntligen fått mina kläder med tryck som de har lyckats slarva bort 2 ggr på tryckeriet…haha…min vanliga tur dårå😂

Nu är det läggdags!

Leave a Reply

