Hot mojo🙈

Seriöst. .jag hinner inte skriva & jag vet inte vad ni vill läsa😂😂😂 helgen gick snabbt…torsdags salsauppträdande…fredag salsafest,  lör 2 fester….måste börja tagga ner 😂

Idag släpade jag mig upp till ett Hot Mojo pass på Sats, hade lovat min killkompis att inte banga så jag slutade dricka alkohol igår vid midnatt typ. Hängde ändå kvar till typ halv fyra😯 hot mojo var en av de jobbigaste sakerna jag gjort. Efter 5 min hoppades att det bara var ett 30 min pass…efter 30 min hoppades jag stt passet var 45 min….eftee 45 min insåg jag att der vse 1 timmes total plågotid. I ett svagt ögonblick har jsg dessutom lovat att gå 1 gång/vecka dessutom😧Förutom att det är fysiskt ansträngande så svettades jag som en gris. Helt otroligt. Var helt sänkt efter passet & nu har jag träningsvärk. …av yoga liksom.

image

Helt död.

Pallar inte skriva mer grejer. Laddar ipp bilder bara. Ni läser säkert inte ändå😂

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

