Kuba💃

Äntligen!💃 resa bokad I slutet av Januari😊 åker med en helt främmande & ny bekantskap. En tjej i min ålder som hittade varann via reseforum, ska bli så spännande att resa med någon man inte känner😊 Ska bli helt fantastiskt att sola,bada, dansa & utforska Kuba! Cant wait😊

image

Har som vanligt planerat sönder alla dagar,  inser vad som måste bort – killar & dejtande finns det inte tid för känns det som😂 är nog inte beredd att prioritera bort annat i mitt liv -än iallafall😊. Har ju så kul ändå😊

image

image

Har tydligen väldigt kul med min egen telefonkamera också🙈😂 Nu vill jag ha tips på en bra & liten kamera, alltså inte telefon som tar sjyssta bilder & har wifi. …som att det finns wifi på Kuba😂 2 veckor utan internet eller med dåligt internet blir en utmaning för mig. Troligtvis lörorikt😉

Traglar på med att bli klar med PT-kursen som tar en evighet😂 Har en väldigt duktig examensklient nu som är min kollega Lisa.😀 så duktig & peppad👍

image

För övrigt älskar jag allt som finns på internet & skulle kunna surfa bort ett helt liv😂😂😂 tragiskt 😂

image

image

image

image

Hahahahha godnatt då!

Leave a Reply

