Seriöst, vart tar tiden vägen?

Helgen har flugit iväg,har tagit det lite lugnare & fastställande hållt mig hemma lite iallafall:) skippade gymet för att jag hade träningsvärk & även för att jag inte riktigt hann med. Salsa hann jag dock med 😊

Har sett ut som ett troll sen i lördags, så jäkla skönt att tvätta bort de konstiga lockarna.

image

image

image

Har skrattat så jag grät & fick huvudvärk med Elena😂 mina katter älskar henne,  hon älskar inte 😹

image

image

Julkalender på jobbet🙉😀

image

Ingenting jag har skrivit eller lagt upp bilder på är tidssamanhängande. Hur orkar man läsa mitt dravel? 😂

Leave a Reply

