Bra dag igår👎

Jag vaknade igår vääääldigt trött…brukar inte vakna trött men mörkret börjar ta ut sin rätt nu…. tog inte många minuter innan jag tappade min telefon i marken😢 skärmen var helt svart men den fortsatte att ta mot notifikationer.. grynt irriterande. Då ville jag bara gråta😢

Lyckades få en ny av bara slumpen & har faktiskt lyckats övertala att jag behöver en försäkring på min jobbtelefon. Inte mitt fel att jag e född klumpig. Min telefon har blivit bestulen, bortglömd i en taxi & nu tappad i marken😧😨😨😨

Jobbiga med samsung är att jag fan inte vet hur jag får över alla appar. Lyckades med kontakterna via en app som Telenor har.

Julfest med fotobås 😂😂😀
image

image

image

image

image

Nu e jag påväg hem från Uppsala efter en lång dag.

Vill bara tillägga att kardemummabullarna på bröd &salt är fan de godaste som finns. Skulle lätt kunna äta 10 st om dagen😂

image

image

Var på julfest med jobbet, vi hade ett fotobås där vi självklart hade skoj😂
image

image

image

Jag e hemma så lite att mina katter fick sova i sängen inatt. Det får de aldrig göra annars.😧

Imorrn ska vi uppträda igen på SSD, kom dit om ni vill se lite salsa eller dansa lite💃

Leave a Reply

