Zzzzzzzz😴

Ja så känner jag just nu. Har bokat av allt ikväll till förmån för att göra ingenting. SÅ sliten. Övertygad om att det är hot mojo passet igår som tagit knäcken på mig. Yoga i 38 graders värme. Förutom att svetten bokstavligen rinner så är det jobbigt & jag har känt mig tom i huvudet kvällen.

image

Min killkompis hjälpte mig med att impulsinhandla en ny soffa. Hatade den jag hade innan som.mitt ex fixat till mig när han inte höll sitt löfte om att jag skulle få ta hans soffa när jag flyttade. En brun äcklig skitsoffa.

Skulle vilat en del i helgen. Blev ju mycket av det…

Fredag uppträdande med salsan. Bar så dåligt. Alla dansade mambo & LAstyle så kom vi där med vår kubanska salsa. Publiken var inte jätterolig liksom.

image

image

image

image

image

Jag orkar inte skriva. .hahhaa…som.vanligt😂

Leave a Reply

