Lugn helg 💃

Min utmaning är oftast att inte boka in för mycket. Tackar ja till alla aktiviteter & blir superstressad när jag inte hinner nåt😧 den här helgen har jag tagit det lugnt iallafall😊 I veckan har jag hunnit med att dansa salsa på Sumpans julmarknad,julbord, tränat min kollega Lisisen så att jag kan bli klar med PT kursen nån jävla gång. Tränat ett pass med min PT också..

Inatt har jag sovit nästan 9 timmar. Händer nästan aldrig. Och jag vaknade upp trött. Övertygad om att jag Har nåt i kroppen som inte vill bryta ut. Så jag gick & tränade…och kom hem med huvudvärk…såklart….. hoppas jag inte blir mer sjuk…ska ju till London nu i veckan…😧 vill inte vara sjuk när jag är där😧😧😧

image

image

image

Den här hittade jag på Sats i mall of scandinavia. Träna ditt namn. Kollade på N & la ner innan jag ens fortsatte. 25 burpees…nej tack. Träning ska vara kul😂

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

