Vad händer. .

Ja vad händer liksom?!?. Övertygad om att jag får negativ energi av folk av nån anledning & jag som kämpar med att behålla min energi i mörkret. Stjäl inte andras energi era jäklar!😂

Hade paj min telefon för 2 veckor sen nör jag tappade den i golvet. Hade tur som fick en ny samma dag via jobbet. Knappt 2 veckor senare blir min telefon snodd…på det fräckaste sättet! Sprang till tuben & har den i handen med hörlurar ikopplade för jag pratar I telefob,lägger ner den i min jackficka & fortsätter prata. Åker en station & går av…sen märker jag hur tyst det är i andra änden…tittar ner & ser att hörlurarnas andra ände hänger utanför. Trodde självklart att den bara jackat ur telefonen men telefonen var borta!! Får för mig att jag tappat den & springer runt & letar….men förstör att den knappast har ramlat ur min djupa ficka. När jag är hemma skriver jag till min kompis jag pratade i telefonen med….hon sa att hon hörde prassel, hur min röst lät längre ifrån & sen hörde hon steg. Hon la på & försökte ringa upp men blev borttryckt 2 ggr .

Hur kan man ha sån här otur!? Sen har jag 6 pass som jag ska träna med en kund för att bli klar med min PT-utbildning. 5 pass fanns på telefonerna så det e väl bara att börja om😂😂😂

Håll i era värdesaker gott folk!

Det roliga i det dåliga är att det e kul att hitta gamla bilder i sin gamla telefon 🙂 nåt kul iallafall:)

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

