Fest & förkylning

Efter förra veckans festande i London med jobbet när vi kom hem 6 på morgonen & skulle upp kl 10 är jag helt förstörd nu. Och det är tisdag & julafton på torsdag. Jag är fan alltid sjuk på julafton😧

På vägen hem sov jag på planet hela vägen…så bra man sover på ett plan…åkte hem, bytte om & gick ut på middag & drinkar med min barndomsvän som r här från Dubai. Söndag tränade jag…så trött att jag nästan bröt ihop…..igår var jag på salsakonsert & somnadw först vid 1. Hellooooo föelylning! Idag måste jag lägga mig i tid alltså…..puuhhh….

Vår London resa har det gått troll i, kollegan glömmer passet på planet när vi gått av, andra kollegan tappar bort sin biljett till julfesten sen tappar vi bort en tredje kollega som springer på ett tåg utan oss. Jag glömmer om jag stängt av plattången….kunde som tur var ringa hotellet & be dem kolla. På hemvägen åker vi till fel terminal…hahaahhaha😂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

