Skrivtorka😂

Trodde inte det skulle hända mig men jag har fått skrivtorka😂 kan bero på att jag faktiskt tagit det lugnt några dagar för en gångs skull. Eller när, nästan hela december…typ iallafall. Väldigt lite salsa & uppehåll från plugget. Trots det är jag förkyld….klassiker för mig att bli sjuk över jul/nyår.

Nu har jag iallafall en ny telefon så jag får börja om med bilder & skit. Ganska många har jag i molnet som blev fullt på en dag via automatisk överföring när jag hade min gamla telefon. 3000 bilder. ..tjena.

Nytt år, nytt liv😂 haha nope. Jag har aldrig nyårslöften, det enda jag lovar mig själv är att göra mer utav det jag tycker är roligt. Hittills har 2015 varit det bästa året på länge. Har skaffat många nya vänner,  hittat passionen i salsan igen, taggat ner på gymhetsen ordentligt, nästan avslutat min PT-kurs som det gått troll i😂, lämnat en icke-fungerande relation. Låter konstigt men detta är något jag är extremt stolt över att jag gjorde. Det är lätt att stanna & leva på hoppet & svårt att lämna något man hoppats på. Funnit min energi igen efter det & har skrattat varje JÄVLA dag😁❤ nu 2016! Kommer bli ännu bättre & om några veckor startar jag året med att resa till Kuba med en ny bekantskap, en helt främmande tjej. Bara det gör resan lite roligare😊

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

