Salsa

Jag har hittat tillbaks till salsan igen😁 haha näe men jag har ju inte lämnat salsan, bara haft en decemberpaus😊 hade så otroligt kul igår på SSD….idag är jag ledig & tänkte gyma….gymet lockar föga….speciellt inte när jag har ont i ländrygg & höftböjare från salsan😦 ska vila lite så får jag se om gymet lockar mer sen😊

Salsade i lördags…det var allt annat än kul… men när det väl är kul….då är salsaren lycka❤ hoppas på att få lära mig lite rumba guagancő på Kuba😊

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

