Resfeber

😧😧😧 har knappt sovit på 3 dar…resfebern jagar mig i drömmarna😂 inatt drömde jag att jag varit på semester & att semestern tagit slut & på vägen hem så fattade jag inte att tiden gått så fort & att jag missat solen! Haha! Mardröm för mig att missa solen😂

Nu är jag färdigpackad. ..taxin ska komma om några timmar & jag lär ju inte kunna sova. Jagr dessutom väldigt stressad över att knappt ha internet där på Kuba🙈 fatta att nästan vara avkapad från omvärlden!?? Kommer vara så nyttigt för mig!

Nu kommer bara lite random bilder från helgen. Skulle ta det lugnt men blev så rastlös att det blev lite sista minuten- salsa. Så kul!

Det här kan vara den sista uppdateringen på 2 veckor. Tror inte att internet kommer vara så bra att det går att uppdatera här. Konstigt. Jag som brukar använda bloggen som resedagbok 😄

image

image

image

image

image

image

image

I fakking love the internet 😂😂😂

I

image

image

image

image

Hörs & ses om.2 veckor troligtvis👍 om ni vill veta om jag lever kan ni ju alltid slänga iväg ett sms😊 har du inte mitt nr har du några timmar på dig att ta reda på det imorrn då jag befinner mig i Paris för mellanlandning 😊👏👏👏👏

Leave a Reply

