Kuba!

Det blev som jag trodde med internet & även lite värre😂 min telefon var blockad för wifi på Kuba så jag kunde bara låna min väns telefon & ladda några bilder via fb bara så det har varit helt tomt på min blogg,insta & snapchat i 3 veckor. Bra övning för mig😊

Älskade Kuba! Mest för dansen såklart! Vi hann med Havanna,  Trinidad & Cayo Largo. Cayo Largo var en turistfälla & vi bodde 1 natt på ett all inclusive hotell som luktade mögel & lakanen var fuktiga. Så äckligt. Nör jag duschade kröp det upp en groda ifrån avloppet i duschen. Skrattade så mycket😂 ropade på min kompis som tog bild på grodan & skrek när den hoppade. Jag asgarvade😂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

