Skidor 😥

Alltsååå åååh jag vet inte ens varför jag skriver här eller varför nån ens läser😂😂😂 sluta läs så kan jag sluta skriva😂

Har nu försökt mig på att åka skidor då vi är på konferens med jobbet i Lillehammer eftersom vi sponsrar youth olympic games. Första försöket skidåkning var igår. Mina pjäxor var för små, gjorde ont & fötterna somnade så jag vände. Andra försöket var idag med större pjäxor. Det gjorde dock fortfarande ont i benen & jag slängde mig i snön för att vila benen som gjorde ont. Jag övade i backen på väg till den riktiga backen. Sem blev min kollega nog trött på att jag slängde mig i snön för att vila mina ben hela tiden så jag fick bestämma om jag ville fortsätta eller gå tebax. Jag gick tebax 😂 nu har jag jobbat lite & ska basta & sova lite innan middagen som är i Lillehammer & inte stugan. Jag känner att jag är redo att åka hem nu😂 lustigt det här när alla på jobbet springer runt i pyjamas/långkallingar hela dagarna & även under konferenstimmarna😁😂

image

image

image

image

image

😂 Lisa. ..the dark angel😂 gör änglar I snön när hon röker😂

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

