Fredag hela veckan? 😁

Hela veckan har det känts som fredag varje morgon när jag vaknar 😂wishful thinking😁 Har så ont i kroppen efter att ha tränat för hårt uppenbarligen 😧jobbigt att min ischias har gjort sig påmind också😦 skit. Obehaglig smärta som känns i vader & några tår & det känns som ömhet i huden. Var hos naprapaten igår & han påpekade massa grejer som jag måste rätta till & tydligen gör min svank så att jag ser ut som en anka också. Tack…snälla.

Efter många kuddprövningar har jag äntligen köpt en tempurkudde igen. Finns inget bättre. Jag lovar. Hello sömn👋

image

image

image

image

Översättning som självklart inte låter lika bra på svenska😁 blir helt bakvänt men men…fin text😊 Lessons learned in life 😊 synd att det tar ett halvt liv bara att komma fram till det😊 ALLA förtjänar det bästa 👌💃

Ge…utan att räkna….
Känn….och älska
Lev…och sluta inte….
Gå…..när du inte längre får plats….

image

👌👌👌👌👌

Leave a Reply

