Helg💋

Fortfarande imponerad över att nån läser mitt skräp but anyways. Det är lördag nu, brukar träna men min rygg säger nej & mina muskler i lår & rumpa är för ansträngda sen sista träningspasset så jag får försöka stretcha & sån skit istället.

Idag var det salsautgång planerade men det verkar vara en riktig skithelg att gå ut på. Enda vettiga som finns är karneval i Munchenbryggeriet & så börjar salsan klockan 1. Vem orkar blrja dansa så liksom. På Kuba stängde alla klubbar kl 1😂

Igår somnade jag liksom kl elva typ, så trött så trött😧 mina kollegor lurade ut mig på AW, hade inte varit på kontoret på hela dagen & de sa att de hade gjort fint. Det här möttes jag av.

image

Hahahahahha😂 sjukaste människorna,  fatta hur lång tid det var tagit. De skyldiga är:

image

De säger att jag e knäpp😂

image

image

image

image

Ska fan hitta nån jävla salsa idag! 😁 ska iallafall på vegetarisk hemmafest först, lär bli lite salsa där iallafall😊

Trevlig helg👌💋

Leave a Reply

