Fakk the world!

Skoja bara 🙂 har så fruktansvärt ont i ryggen, känner lite för att slåss:) men det ska jag inte göra utan jag ska dansa i 2 timmar om 2 timmar. Jag ska dansa till fakking 23 på kvällen! Det är mitt eget fel jag ska inte klaga, tycker ju det är kul 😂😁 varflr min rygg gör så ont är en gåta,  var hos naprapaten imorse & han trixade med min nacke & det är ju så lixom att kroppen hänger ihop.

Jag har hört att om man skrattar & ler tror hjärnan att man är glad, jag testar det idag då.

image

Jag är väl lika mycket glad som ledsen men får fokusera på det som gör mig glad. Och ni som inte visste det – SALSA!!! Igår bokade jag resa till Kroatien och salsafestivalen med 2 härliga tjejer! Min Kubareskompis Kara & Emilia. Kara funderar på att ta med sig öronproppar för jag & Emilia skrattar likadant😂 hahahahhaha! Love it! Älskar glada människor! Love love love it!! Ååh Rovinj är så mysigt! Kommer bli så kul!! Vi ska svänga förbi Venedig också på ditvägen👏👏👏 Längtar!!

image

image

image

image

image

image

image

image

Fan….jag blev nyss blondare & jag älskar färgen…så hittar jag bilder på när jag var brunett😧 såklart man passar bäst i sin egen hårfärg 😁😄 jaja…har kämpat länge för att få den här askiga nyansen. I stick to this ett tag. Dessutom tror folk att jag är ännu yngre i mörkt hår, har Inget behov att se ut som 22😂

Leave a Reply

