Elda upp frysen inifrån

Hur många tror ni lyckas med det? Inte så många skulle jag tro. Men självklart är det nåt som jag lyckata med.😁😁😁

Skulle värma min vetekudde häromdagen som jag gör EXAKT varje kväll & har gjort i x antal år. Det luktade bränt & pyrde lite om den. Det var sent på kvällen & eftersom jag inte har nån balkong & bara ville sova så slängde jag in den i frysen. Det här är resultatet 2 dar senare

image

När jag kom hem igår natt från att ha dansat salsa på la habana så öppnade jag frysen för att plocka fram bröd. Då åkte allt vete ut över golvet  (från kudden ) o det luktar brand i hela frysen.  Alla grejer där i också😧 Jag stängde frysen & gick & la mig & sov.

Så otaggad på gymet idag så det finna inte. Har haft ont i ryggen iveckan så det blev ett tråkpass.

image

image

image

image

image

Leave a Reply

