Dating tips — don’t

Nu tänkte jag vara lite öppen & berätta om hur det faktiskt ser ut när man nätdejtar. Med stor risk att få dålig karma för det här inlägget…haha…så har jag iallafall försökt att dölja namn & sånt på de som skrivit.

image

När man vill att nån ska sluta skriva & de ifrågasätter  om det är en själv på bilden. …ja för det kan ju inte vara så att man inte är intresserad? ?

image

image

Jag har en kort summering av dejtandet.
-killar under 30 säger att åldern bara är en siffra
-killar 30-37 har oftast barn. Har dock inte problem med det längre.
-killar (män) 37 + har oftast någon sexuell fetisch

image

Om du inleder med at skriva “shu” kan du räkna med att hamna i skräpposten.

image

image

Det här var några urval men några tips:
-uteblivet svar = ointresse. Bespara dig själv & mottagaren från pinsamheter genom att INTE fortsätta skriva. Man har ingen skykdighet att skriva till nån man aldrig träffat & säga…nej tack..du attraherar inte mig.

-respektera åldersspannet! Asså ok…om det skiljer några år fine. ..men om jag satt 40 som gräns & du är 57 som skriver till mig….chances are VERY slim!

Så i allt det här kaoset av nätdejting & att sålla bort fullkomliga galningar ska man fatta tycke för en person😂

Om det nu är nån som tycker att jag är elak vill jag hälsa att det inte finns någon intresserad mottagare av dina klagomål. Vill du ändå skriva av dig kan du maila mig på afroditi80@hotmail.com . Skicka gärna bild om du är en snygg man & inte psykopat 😂

Så min summering av dejting 2016 är följande :

image

Leave a Reply

