Current mode 😴😴😴🔫

Alltsåå….ja…altsåäääää när jag tackade ja till att dansa i den här gruppen på onsdagar då tänkte jag att det kommer vara ljust & vår ute😂  Nu är det typ becksvart ute & jag e trött som en åsna😁 känns som jag inte gör nåt annat än dansar.  Måste nog börja omprioritera ibland 😁 just nu känns det bara…shoot meee….sen när jag är där jar jag jättekul, massa energi & imorrn är jag astrött & känner. ..fakking shoot me😂

image

image

Min nivå på matlagning har nått oanade höjder. Jag köper numera färdigstekt kyckling 😂 snabbt ska det gå om man ska dansa hela tiden 😣

image

Ja orkar inte skriva nåt vettigt 😯 ciaoo👋

Leave a Reply

