Uppdatera bloggen

Alltså jag har verkligen inget att skriva här än tråkiga saker som nackspärr, sjukgymnastik & rehab😂 så jag tror jag avstår😁

Idag är en lång dag som alla onsdagar & torsdagar. Jag ska ge mig på bachata idag igen innan dansträningen…4 timmars dans igen…vi kööör! Börjar nog bli lite såld på bachata faktiskt  😊 skönt att kunna åka till salsafestivalen & slippa stå & säga “only cuban salsa ” 😂 eller ok jag kan väl bachata Lite men inte på samma nivå som salsa. Det ska vi ändra😎

image

Försökte mig på utgångi lördags. Min nacke sa nej & jag stod mest i bakgrunden & hade ont. Det går liksom inte. Jag är ingen bakgundsperson. Om scenen inte är min kan jag lika gärna gå hem

image

😂

image

image

image

Japp salsa i Vasaparken! Nu är det vår!

image

Vi såg batman vs supermanfilmen…snälla se den inte. Vilket skräp.

image

Leave a Reply

