Bästa med att bo själv

Det är lördag kväll…jag städar hemma😂 bra liv✌ kallsvettas….troligtvis är jag fortfarande bakis från igår😄 Det var ett väldigt bra drag av mig att ta sista drinken halv ett när stället stänger ett. Brukar normalt fokusera på dansen men igår var det mycket fokus på alkoholen🙈 såg inte en folk som var på stället eftersom jag satt i baren eller vid ett bord i ett hörn & drack & pratade. Anyways. …det var inte poängen.

Poängen var att jag städade & inser hur jävla ren toan är. Det är helt fakking amazing! Jag skulle kunna städa toan en gång i månaden utan att den skulle vara smutsig. När man bor med män måste man städa toan var & varannan dag. De har en förmåga att inte kunna sikta så bra.

Idag städar jag på kvällen eftersom jag prioriterade att vara bakis & att dansa idag. Vi körde Flashmob i rueda  (salsa) på norrmalmstorg & övade i Vasaparken innan. Det var faktiskt skoj😊 känns ovant att sitta hemma en kväll men fyyyyy vad jag behöver det. Jag dansar så himla mycket hela tiden. Är aldrig själv i mina egna tankar.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

