Påtvingad välförtjänt vila

Igår var en riktigt hektisk dag😣 Jag hade lovat min vän att ställa upp på fotografering till hennes nystartade företag så dagen började med det. Min barndomsvän som bor i Dubai men nyss flyttat till Jersey var på besök i sthlm & vi hann luncha. Det sjuka är att när man ses så är det dom att vi är tonåringar igen & ingen tid har passerat. Sjukt det där.
På kvällen firade vi min brors flickvän som fyllt 30. Sen fick jag lust att gå ut & dansa salsa😊  det skulle jag inte gjort

Jag blev hårt stämplad på foten av rn klack då foten svullnade rejält & jag kunde inte sätta ner den i golvet ens. Kvällen avslutade i ett hörn mrd ispack & tårar istället. Det positiva är ju att jag nu måste ta det lugnt idag. Det hade jag inte gjort om jag inte skadat mig😣 nånting bra ifrån det dåliga iallafall😄 idag kan jag gå men inte jättebra, haltar lite & tar smärtstillande. Hoppas det blir bra snabbt. Min fot e lite blå liksom

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

