Orka

Asså orka. Jag orkar inte uppdatera bloggen hela tiden😣 mitt liv består av salsa,  vänner & massa skratt. Det går ju inte att förmedla alla skratten via bloggen ..hahahaa… så för att sätta förväntningarna så är mitt mål nu att skriva här 1 gång per vecka..kanske blir det oftare men räkna inte med det. .

Helgen har bestått av mycket alkohol 😣 min fot är skadad efter att ha blivit trampad på när jag dansade salsa. Kan typ ha på mig ett par sneakers, allt annat trycker på foten så jag tyckte söder funkade bra eftersom folk går runt fritidsklädda där. Vi tänkte liksom kolla läget & se vad det fanns för typ av boys där. På dejtingsidor försöker folk hur mycket som helst & tror att det är nån sorts personlighetstest. I am sorry men det måste finnas fysisk attraktion.

IRL är det ingen som vågar nånting. Det mesta som hände under kvällen var att en kille kom fram & sa att han inte ville störa men han skulle vara säga att jag har fint hår. Sen vände han sig om & gick. Jaha….tack & hej 👋

En annan sak jag är trött på är när folk frågar varföe jag är singel& vad jag gör på dejtingsajter. Alltså seriöst? Jag brukar svara att jag är psykopat. Men på riktigt …hur tänker man liksom då?!. Jag e singel för att jag inte tänker nöja mig med skräp. Jag ska hitta någon som är glad & rolig & som matchar min energinivå…så är det:)

Lördagen  bestod av överraskningsfest till en fin vän & mycket skratt, rom & cola. Jag hittade dagrn efter massa snap stories som jag inte ens mindes att jag laddat upp😣 får hoppas jag inte sa massa dumma saker till folk….hag tycker ju att det är extremt kul att retas & provocera..speciellt när jag e onykter. .gaaaaahh

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

