Bra uppdaterat✌

Japp.har inte skrivit så mycket. Helt ärligt så har jag inget att skriva som jag vill dela här & mina naglar är för långa för att hålla på & skriva långa texter på mobilen..hahahaha😂 måste fixa naglarna tror jag 😣

Jag hänger mest ute i solen med vänner, dansar, picknickar. Känns inte så unikt att skriva om. Blir bilder istället ✌

Nu är det sluttampen av skolan. 2 års deltidsåkande till Uppsala varannan tors kväll & fredag dag. Ska bli så skönt när det e över. Så less.

Klassen var förresten på en japansk afton & restaurang i  lördags. Vi kom dit kl sex & middagen höll på till halv ett. Hahaha lång middag, en tjej satt & sov vid bordet & en annan hade gått & lagt sig i en fåtölj 😂 hahahaha märklig middag😂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

