Summer feeling ✌☉

Älska den här dagen. Älska den här helgen. Ska älska den här jäkla sommaren har jag bestämt! Övertygad om att det kommer bli den bästa på många är✌👏👏👏 har 2 sjukt roliga resor inbokade med toppentjejer & det kommer bli grymt. Jag skrattar redan varje dag så jag får ont i magen. So looking forward!

Vad ska jag skriva. Som vanligt, hängt med vänner, dansat salsa….faktiskt vågat mig gå till gymet trots att jag haft återkommande halsont i nästan 4 veckor. Orka bry mig när jag inte kan påverka det😝  Behöver inte köra intervallträning (som att jag gör det ändå😂) men annars kör jag på bara. Just det…lite mer fest än innan jag vart singel har det ju blivit oxå….kanske därför jag aldrig blir frisk😣

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

