Själen säger stopp😂

Nu har jag kört på i 180 med allt. FÖR mycket fest. Det kan faktiskt bli för mycket av det goda & nu säger min kropp & själ stopp. Min spegelbild oxå för den delen😂Jag har nu festat i fredags, igår & det har börjat tidigt redan vid fem. Imorrn e det röd dag & det e fest ikväll oxå. Det e jätteskoj & jag vill inte missa men just nu e jag så sliten att jag skulle kunna dra ett täcke över huvet. Stänga av telefonen & boka av alla planer😒

90 % av kroppens strejk är ifrån boot campen igår på morgonen. Ganska strongt gjort av mig att gå ut på AW, dricka till midnatt & vakna tidigt för att kör ett tungt bootcamp pass. Bestämde mig innan jag la mig att om jag vaknar i tid så går jag. Inte känna efter liksom. Då kan man lura sig själv hela tiden. Nu är jag dock öm i hela kroppen eftersom min vanliga träning består av salsa & ett ben/rumppass i veckan. Ingen högintensiv träning.

Nu ska jag snart dansa salsa i Vasaparken. Sen tror jag att jag bangar festen & håller mig hemma själv ikväll. Energimaskinen som mina vänner säger(😂) behöver laddas på batteri 🤗

image

image

image

image

image

Hahaha världens bästa sms. Mycket oklart om det e bra elle dåligt 😂

image

image

image

image

Leave a Reply

