Nytt försök😎

Ok. Nationaldagen i rålis. Mosquito beachparty. Sommarväder, massa vänner & grym musik! Tyvärr missade jag calle real som är ett av mina favvosalsaband för mina vänner ville inte vara kvar så länge. Vara jag som var på G & dansade exakt hela tiden 😂 Ska börja på dancehall. Enligt mina vänner ska jag lära dem twerka oxå😂 Bra att jag själv vet vad jag sysslar med. Känner dock att jag har ett kall inom dansen, universum vill mer av mig & dansen tror jag😁 Testar dancehall🤗 kul e det iallafall🤗 det är rätt energinivå för mig, får utlopp för massa energi & så blir man ju glad oxå😄

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

