Salsa✌

Det här blir väl mitt hundrafemtioelfte inlägg om salsa😂 men dans e ju livet🤗 vi uppträdde igår på grönan, roligaste uppträdandet jag gjort tror jag😂 det blev fel med positionerna i början så vi alla hamnade med fel danspartner & förvirringen var total 😂 det enda jag tänkte var.” Vad fan är det som händer “😂. Dock syntes det inte så mycket för publiken bara att vi gjorde några småfel såg det ut som. Jag skrattade verkligen rakt ut när vi dansade för jag fattadd inte hur vi lyckades fixa det. På riktigt. Hur lyckades vi. Vi sprang av dansgolvet när vi var klara & bara skrek “vad fan var det som hände”😂 Så komiskt🤗👏👏

Det e allt jag orkar skriva om. Jo i fredags hade vi avslutning på yrkesutbildningen strategisk försäljning jag har åkt till Uppsala på deltis de senaste 2 åren.  Äntligen!😄

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

