Salsafestival 🤗

En hel vecka har gått & jag har inte hunnit skriva nåt här. Sömnen har varit 4-5 timmar per natt eftersom vi dansat sent nästan varje kväll. Vi siktadd på att lämna stället runt 3 varje dag men med några rom & cola i kroppen & sjukt bra salsadansare så var klockan helt plötsligt 5🙈🙊 sen gick vi upp vid 9-tiden för att käka frukost sen sola& bada & dansa vid poolpartyt på dagen. Jag har haft SÅ himla kul & rest med de bästa tjejerna❤ Vi har skrattat så vi fått ont i magen 😄

Dans är verkligen livet ❤❤❤

Lyckas nog bråka i varje land jag reser till. Den här gången har jag stått näck på en nakenstrand & kastat sten, det ni! Jag flippade när det stod män & runkade i buskarma & på stranden & en man var så fräck & vägrade gå därifrån.då kastade jag sten genom en buske när jag gömde mig. Han gick runt busken & när jag tog fram min telefon för att filma honom blev han mindre glad. Han kom tillbaks med stora stenar o kastade mot mig😂😂😂 allt ska man vara med om😂


Leave a Reply

