What makes one happy✌

Såååå….jag skriver mest om allt jag blir glad av o allt som är roligt & livet blir ju vad man gör det till, eller hur? Fokuserar man på det som man tycker är kul så har man ju valt bort sånt som inte är kul. Alla har olika prioriteringar i livet, en av mina viktigaste är att ha så roligt som möjligt & då väljer jag personer & aktiviteter efter det.

Många jag känner tycker att jag borde inte vara så “hård” & att jag är “dömande”. Ja? Jag vet tex att jag hatar snö & blir förbannad av att försöka åka skidor. Varför “MÅSTE” jag ge det en till chans? Jag “MÅSTE” ingenting annat än göra det jag mår bra av. Därför är jag bestämd inom vissa områden. 

Jag har nyligen “gjort slut” med en gammal vän som inte passade in i mitt liv. Jag har vetat det länge…men har inte aktivt gjort något åt saken,försökte låta det rinna ut i sanden för att slippa diskussioner. Om människor omkring en inte tillför något annat än drama & intriger eller är missunnsamma åt ens lycka eller de aktiviteter man lägger tid på som gör en lycklig – gör slut! Man kan visst göra slut med vänner. Så är det.  Alla relationer man har i livet ska ge något positivt – i längden. Vi har alla ups and downs.

Alla förtjänar det bästa! Det är en frihet i själen att släppa folk som inte längre får plats i livet💕 Då gör man plats för andra istället 😎❤❤❤

Den här ☝☝☝☝☝☝☝ anledningen till att jag dansar så mycket salsa✌ 

Leave a Reply

