Who reads my crap?

Är alltid lika förundrad över att nån vill läsa mitt skräp. Det e typ min dagbok & jag går själv in tillbaka ibland & kollar på bilder från resor & sånt😂

Idag var första dagen på jobbet efter 2 veckors semester. Sista veckan har jag spenderat i Sverige & har mestadels sovit samt festat en del. Idag var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen🙈 försökte sova när jag kom hem men det gick inte & nu när det e läggdags w jag pigg😣

Är mit i en förvirrad period just nu. Är alltid det efter semestern när man tappat rutiner & allt. Är även van vid att ha salsa varje dag samt pluggat på deltid i 2 år. Nu har jag liksom fritid😂 Försöker komma fram till vad jag ska dansa i höst ,både salsa men även vart jag villl dansa dancehall. Inget e klockrent & jag velar mellan allt😂måste bestämma mig snart

Hittade den här idag: kanske sant😎 därför jag ska skriva en bok tror jag 🤗

Leave a Reply

