Sluta läs😂

Jag blir stressad av att det finns några av er som går in varje dag & kollar efter en uppdatering här. Jag har inget att säga😂

Mitt liv består mest av dans av olik slag, fester o sociala tillställningar som jag får dåligt samvete över att jag inte kan gå på alla tillställningar för att jag också pluggar på fritiden. Vill jag väöja bort nåt? Svar nej..inte än iallafall. Men en dag ska jag väl oxå växa upp🤗(igen)

Har varit på romprovning, det var skoj & ganska äckligt faktiskt. Kvällen avslutades med ett stort gäng vänner på tap room. Har nog aldrig hittat så lite att äta på en meny😂 det var visserligen deras barmeny men vad e det för fel på att ha burgare o pommes på menyn istället för ankhjärta? 🙈 jag o Emilia stack iväg för att käka (efter att jag redan “ätit “) vi lovade att komma tebax. Sen drog vi till donken, blev trötta & drog hem innan midnatt🙈😂 Det fick mam ju höra sen. Jag kanske inte ska börja dricka rom kl fyra nästa gång

Leave a Reply

