Att skapa stress✌

Det är jag väldigt bra på just nu. I mitt huvud iallafall. Jag brukar ha mycket grejer på gång på fritiden men nu har det varit löjligt. Resultatet av det är att jag istället är trött o vill sova hela tiden men när jag väl får chansen att sova ligger jag o vrider & vänder på mig. Det här är inte bra. Inte bra. Jag prioriterar fortfarande mina vänndr & kan inte säga nej för jag vill inte missa nåt & så får jag oftast mass härlig energi ❤

Rumba, salsa & dancehall försöker jag dansa samtidigt. Något måste bort. Troligtvis blir det salsan som jag bortprioriterar nästa termin. Man kan ju dansa socialt, det räcker.

Om en månad är jag klar med plugget också. Hoppade på en kurs i social media kommunikation & det tar mer tid än jag räknat med. Vet inte ens när kursen slutar. Har inte koll på något numera. Dagen äger mig & inte tvärtom 😂

Jaja. Ska nog vända den här karusellen som är ett i-landsproblem med för mycket roliga saker inbokade🤗😎🐒 

Visste ni att om man skrattar eller ler så vet inte hjärnan ifall man är glad på riktigt eller inte. Så om man lero skrattar för sig själv så kommer hjärnan bete sig & skapa de ämnen i kroppen som skapar lycka. Det ni! Mer skratt åt folket 😄🤗

Sedan sista uppdateringen har jag ägnat mig åt ovanstående men även fantastiska Hannas 30-årsfest som slutade på ett salsadansgolv. Minns inte så mycket mer än att det första jag gör är att gå på toaletten & slita sönder byxknappen😂 Sen har det varit hejdå fest hos Simon som ska iväg o resa i några månader 😐 det var faktiskt 3 fester på samma dag o jag trodde på riktigt jag skulle hinna med 2 av dem. Orkade knappt bara på en med tanke på att jagär så utmattad 😂🙈

Leave a Reply

