That X-mas party!🍾

Varje år med undantag för några få år brukar hela Europeiska teamet samlas för ett regionmöte samt julfest i London. det brukar vara väldigt kul & förra året var jag ute till 6 på morgonen 😣🙈 I år blev det inte lika sent. 

Det började med att det bar 70-tals musik på festen & jag kände att jag måste ta ett snack med DJ. Som tydligen var 2 tjejer . Ett leende brukar sällan hjälpa då😂 försökte & de ljög o sa att det kommer nyare musik.

När musiken var dålig så ökade jag mitt intag av alkohol. Någon typ av kompensationafaktor antar jag .

Jag har sprungit runt & pratat med alla. min kollega har letat efter mig överallt & tappat bort mig lika många  ggr😂 har ätit glass säkert 5 gge under kvällen, skulle tydligen ha tag på nåns slips. What to say?! kul blev det iallafall!Haha! mindre kul när jag vaknade kvart i sju & bakisskakade. men jag hittade en chokladbit , tog ipren & resorb. Sov 2 timmar till & var en ny människa🤗
Idag fick jag ett tips av en kvinna från Kuwait som jag satt brevid på Heathrow express. Hon sa till mig. Dont marry, dont havr kids. It will steal your life and you will have responsibilities.

Asså den kvinnan äger😂 hon har själv 4 barn & flera barnbarn. Så chockad över att nån  från mellanöstern sa. fördomar. Varje dag får man lära sig nåt nytt & se världen & människor med nya ögon😍

Leave a Reply

