Ett sorgligare inlägg

Jag skriver det här mest för att jag inte riktigt orkar berätta för alla hela tiden. I fredags lät jag min älskade Hector få somna in efter en lång tids sjukdom. Jag hade ett veterinärbesök inbokat på fredag kväll för att undersöka hans urinblåsa men jag har länge känt att hans problem med andningen är ett mer akut problem. Han hade polyper som växte i halsen & har redan opererats 2 ggr. Trots det har han kämpat hela livet med sina halsproblem. Hetsäter, hostar, kräks, svårt att andas. Det senaste året har han även fått problem med njurvärden & har kissat blod.

Det var en smärta att se honom lida varje dag med sin andning. Jag kom till en punkt där jag kände att om jag lät honom genomgå alla operationer & tester så skulle det vara för min skull. Hector har fått sin välförtjänta vila. Världens snällaste katt. Sista bilderna på Hector nedan. Han kämpade tappert i 12 hela år. Han hade problem med halsen genom hela sitt liv.

Vila i frid Hector❤ Du kommer alltid att vara saknad❤ Jag vet att du har det bättre nu i katthimlen.

Leave a Reply

