Ny uppdatering:)

Jag sa att jag skulle sluta skriva här men nu gör jag det igen:) Det här inlägget ska tjäna som syfte när folk frågar “vad söker du” i dejtingvärlden. Till att börja med så vet man väl inte det förrän man finner det men man kan ju liksom reda ut “the basics”. För första gången på snart 2 år känner jag att jag är redo att släppa in någon -på riktigt. Jag kanske trott jag var redo innan men tyckte det var så kul att lalla runt så jag var inte beredd att ge upp min singelperiod riktigt.

Så till att börja med ; jag är så trött…kan inte betona tillräckligt  SÅ JÄVLA trött på alla småpojkar som vill ses & säger att åldern bara är en siffra. Visserligen kan det vara så men svar nej. Är du MER än 10 år yngre än mig då ska du inte ens skriva till mig.

 

Om du ändå gör det. Eller om du tillhör åldersklientelet som är mer än 27 år gammal …ja…då ska du fan se till att bjuda ut mig på en riktig träff. Kanske inte första gången, då kan man ta en promenad eller något mer chill. Men sen. Om man fortsätter ses. BJUD ut på en riktig jävla dejt …OK??!! Ett glas vin, en middag,någon aktivitet…inte jävla slappa i soffan

Om du nu mot förmodan inte gör det o jag går med på att träffa dig ändå, då kan du vara rätt så säker på att du snart kommer få steppa upp ditt game. Jag kanske inte säger något…men om det inte sker…då kommer jag vara tvungen att NEXTA dig. NEXTA betyder precis som det låter. Jag brukar säga… I dont chase…I replace. Sanningen är att om en man är intresserad så kommer han anstränga sig. Gör han inte det. MOVE ON. Då jagar han troligtvis någon annan.

Jag har 2 anledningar till att NEXTA.

1. Jag är inte tillräckligt intresserad av nåt

2. Jag är för intresserad & vill skydda mina känslor

 

Om jag dejtar någon så är jag ganska traditionell på ett konstigt sätt. Jag ger folk ärliga chanser om jag tycker om någon. Det betyder att om jag träffar dig en, två eller tre ggr på en vecka. Då är min radar inställd på dig & ingen annan. Om du nu börjar känna dig säker på mig, vilket ofta är fallet när killar har “jagat” & slutar uppvakta, höra av dig osv. Då kan du räkna med att du inom en väldigt väldigt VÄLDIGT kort framtid kommer att vara NEXTAD. Problemet här är att när jag har NEXTAT går jag inte tillbaka & män brukar lämnas i chock med anledning att de trodde de hade mig runt lillfingret. Min radar & mina känslor har bytt fokus…det finns ingen återvändo. Så välj själv hur du vill göra i detta läge. Det är en försvarsmekanism, jag går i princip aldrig tillbaka till något. Jag vet mitt värde & söker efter en man som är smart nog att inse& uppskatta det 😏

Man kan inte lära känna någon om man är öppen för förslag från 3 andra personer samtidigt. Det är iallafall min ståndpunkt varför jag sällan träffar dejtar mer än 1 åt gången om jag är genuint intresserad

Jag faller inte för många men om jag tycker om någon, då faller jag snabbt. Tyvärr måste jag säga, för min del. Jag är passionerad, kärleksfull & vill leva livet fullt ut. Men man måste våga för att vinna 😁

Så. Med ovanstående lilla berättelse som är en summering av alla kvinnors dejting så söker jag min bästa kompis att skratta med, någon som brinner passionerat för något & som har en härlig personlighet samt tar hand om sitt yttre 😊

 

Jag gillar hår på huvudet, inte för mycket ansiktsbehåring & sen gillar jag inte barn överdrivet mycket. Mitt största behov i en relation är närhet. Alla vill bli älskade på olika sätt & vi gör ofta misstaget att älska partners på så sätt som vi själva vill få kärlek. Närhet & 2 öron som lyssnar är det jag vill ha i första hand. Och skratt & bus. 

Leave a comment