So much fun! :)

Till att börja med tänkte jag visa bilder på presenten som jag gjorde. Tyckte faktiskt det var kul & det blir så mycket mer personligt också. (Billigare blir det direkt inte om nån skulle få för sig att prova på av den anledningen)

image

Ovan är slutresultatet av presenten som är geleljus med glitter i ett par burkar. Burkarna från clas ohlson, panduro hade geleljusen & cellofam & sidenband från Tigr i kista.

image

image

image

Bilderna visar lite steg ifrån processen:) det var busenkelt! Man måste värma ljusgelen i vattenbad & det tog sin lilla tid. Fick lätt panik när killen kom & började måtta kaffe över den smältande gelen😨 så lätt att skaka till & få malt kaffe i ljusgelen. Hade det hänt hade jag brutit ihop:D😄

Kvällen spenderade vi på Hotellet som jag egentligen hatar. Mest för att jag hatar musiken de spelar. Igår hade de dock dansgolvet stängt & de spelade blandad sould & r nb med gamla låtar från när vi var liiite yngre 😄 vi hade skitkul, var lagom salongsberusade & dansade & sjöng till musiken. DJn fortsatte att spela enligt vår smak hela kvälllen. Blev lite Warren G, infinite mass…Petter…såklart, ska vi riva hela haket..såklart! 😂 haha kul hade vi iallfall! Jag stannade längre än jag hade trott:)

image

image

image

image

image

image

Leave a comment